Woda do biura – jaka jest jej cena? Na co zwrócić uwagę?

Prawo pracy od pewnego czasu wymaga, aby zagwarantować pracownikom stały dostęp do napojów w zakładzie pracy. W związku z tym coraz więcej firm decyduje się na to, żeby wynająć dystrybutor do wody. Ile tak naprawdę kosztuje użytkowanie tego sprzętu? Na co zwrócić uwagę podczas zakupu wody do firmy?

Z jakimi kosztami muszę się liczyć?

Przede wszystkim należy mieć świadomość, że firmy oferujące dostawę wody zwykle wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów, które są przed nimi stawiane, a zatem hurtowy jej zakup będzie z pewnością korzystnym rozwiązaniem. Cena niespełna dwudziestolitrowej butli wody to nieco więcej niż dwadzieścia złotych, co jest, trzeba przyznać, niezwykle przyzwoitą stawką, biorąc pod uwagę ceny wody butelkowanej w sklepach. 

Różne rodzaje dystrybutorów?

Aby jednak woda do biura była przystępna pod względem konsumpcji, należy zapewnić odpowiedni dystrybutor wody. Istnieją ich różne rodzaje, ale najbardziej popularny i opłacalny jest dystrybutor butelkowy – to urządzenie znane ze wszelkich urzędów czy hoteli. Istnieje opcja, aby oczywiście nabyć ten sprzęt na własność, ale jest również bardzo korzystna finansowo możliwość wynajmu – miesięczny czynsz za dystrybutor wody to najczęściej kilkadziesiąt złotych. 

Zadbaj o pracowników

Woda do biura jest niezbędna dla przyzwoitego samopoczucia pracowników. W związku z tym nie powinniśmy oszczędzać na liczebności dystrybutorów oraz jakości wody, na której cotygodniowe dostawy się zdecydujemy. Z pewnością wpłynie to także na efektywność pracy.